چون باران ببارم بر تنت

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

کاش چون باران ببارم برتنت

قطره ای گردم به زیر پیرهنت


کاش بودی بوسه گیرم ازلبت

مست گردم سرنهم بردامنت


کاش بودم گوشوارگوش تو

تاشودهرشب دلم مدهوش تو


کاش انگشتر شوم بردست تو

تا ببینم من دوچشم مست تو


کاش بودم جای اشک گونه ات

تا بغلتم من درون سینه ات


کاش بودم برتنت پیراهنت

تا ببوسم روزوشب جانُ تنت


کاش پنهانی بشینم جای تو

کام گیرم من زاین لبهای تو


کا ش بودی تا ببینم روی تو

جا ی گیرم گوشه ی ابروی تو


کاش دستت بودردستان من

تاکنی حس سردی دستان من


کاش بودی تا ببینی حال من

بی خبر گشتی ازاین احوال من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت 4:51 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی